За цей час діти встигнуть побігти, погрітися на сонечку, посидіти на шовковій траві, погладити міцні стовбури дерев, розглянути небесну блакить і білі хмаринки. Вміло спрямовуючи увагу дітей, вчитель може спостерігати за ними. Ніщо не може сховатись від пильного погляду: ні зламана гілка, ні зірваний листок, ні розтоптана квітка, ні спійманий коник. З цих спостережень робляться висновки: з ким доведеться проводити індивідуальну роботу, які методи та прийоми слід застосовувати в майбутньому.
Сторінки
- Новини
- Про мене
- Ed Era
- На допомогу вчителю
- ГПД
- Створення освітнього середовища
- Формувальне оцінювання (методичний кейс)
- НУШ у 1-х класах
- Ранкове коло з Лего
- Тематичні тижні НУШ Лего
- Ранкові зустрічі в НУШ
- Руханки в НУШ
- НУШ у 2-му класі
- НУШ у запитаннях і відповідях
- НУШ у 3-му класі
- НУШ 4 клас
- Підвищуємо кваліфікацію онлайн
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар